Bon jovi:Thank You For Loving Me Bon jovi   Thank you for loving me  Bon JoviIt's hard for me to say the thingsI want to say sometimesThere's no one 酒店工作here but you and meAnd that broken old street lightLock the doorsWe'll leave the world outsideAll I 烤肉食材've got to give to youAre these five words when I*Thank you for loving meFor being my eyesWhen I couldn't see 土地買賣For parting my lipsWhen I couldn't breatheThank you for loving meThank you for loving meI never knew I had a dreamUntil that dream 有巢氏房屋was youWhen I look into your eyesThe sky's a different blueCross my heartI wear no disguiseIf I tried, you'd make believeThat you believed 禮服 my lies(*)You pick me up when I fall downYou ring the bell before they count me outIf I was drowning you would part the seaAnd risk your own life to rescue meLock the doo 住商房屋rsWe'll leave the world outsideAll I've got to give to youAre these five words when I(*)When I couldn't flyOh, you gave me wingsYou parted my lipsWhen I couldn't 室內設計breatheThank you for loving me謝謝你愛我        邦喬飛合唱團這些事讓我很難啟齒有的時候我想說這裡只有妳和我和殘破的街燈鎖上門把世界關在外面我想給妳的一切是這五個字,當我說謝謝妳愛我妳是我的雙眼 褐藻醣膠當我看不見時妳打開我的唇當我無法呼吸時謝謝妳愛我謝謝妳愛我我從來不知道我有夢想直到妳成為我的夢當我凝視妳的雙眼時天空是另一種藍色我的內心沒有任何掩飾如果我騙妳,妳還是會相信妳還是會相信我的謊言妳扶住我當我墮落的時候 開幕活動妳讓別人也喜歡我,在他們排擠我之前如果我快淹死,妳會分開大海冒著生命危險來救我鎖上門把世界關在外面我想給妳的一切是這五個字,當我說當我無法展翅飛翔妳給我雙翼妳打開我的唇當我無法呼吸時 謝謝妳愛我http://www.tacocity.com.tw/abs1984 代償  .
arrow
arrow
    全站熱搜

    gi23giupvs 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()